9.04.2013

O Klubie Mam w Kłaju


Poznaj nas bliżej!
Klub Mam to miejsce spotkań rodziców oraz dzieci (od tych, które siedzą w brzuchu mamy, do tych, które lada dzień obejmie obowiązkowa edukacja, czyli do 6. roku życia). To centrum spotkań, wymiany doświadczeń, okazja do wspólnej zabawy dzieci, uczestnictwa w prelekcjach, warsztatach oraz pokazach związanych z szeroko pojętym wychowywaniem dzieci oraz zdrowym, rodzinnym stylem życia. Sercem Klubu Mam są jego uczestnicy - to oni dzielą się radością, troskami, wspierają się i dobrze się bawią.

Jeśli:
- masz małe dzieci, jesteś w ciąży, albo opiekujesz się małym dzieckiem (babcia, niania)
- zależy ci, aby twoje dziecko mało kontakt z innymi dziećmi
- chcesz poznać inne mamy i tatusiów, poszerzyć swoje grono znajomych
- zależy ci na byciu dobrym rodzicem
- szukasz odpowiedzi na pytania związane z rodzicielstwem
- lubisz zdobywać nowe informacje, brać udział w warsztatach, prelekcjach
- chcesz po prostu miło spędzić czas z dzieckiem poza domem

To Klub Mam w Kłaju jest miejscem dla Ciebie i Twojego dziecka.

Do naszej dyspozycji jest:
- duża sala, z możliwością organizacji warsztatów, konferencji - posiada zaplecze multimedialne
- dywanowy kącik - centrum zabaw o powierzchni ponad 9 metrów kwadratowych, wyłożone nową, kolorową wykładziną dywanową
- Strefa Bosej Nogi, czyli piankowa, mobilna podłoga o powierzchni ponad 16 metrów kwadratowych
- mnóstwo zabawek: klocki, pluszaki, bujaczki, skoczki, piłki, zabawki edukacyjne - zobacz ofertę>
- przewijak
- kuchnia ze sprzętem agd - możliwość przygotowania i podgrzania posiłku


Ze względu na konieczność przygotowania materiałów do zajęć, aby wziąć udział w spotkaniu, jest wymagana rezerwacja miejsca. Rezerwację miejsca w zajęciach można dokonać mailowo (rodzinnyklaj@blogspot.com) lub telefonicznie (793 928 027, również poprzez SMS), najpóźniej trzy godziny przed odbywającymi się zajęciami.

Spotkania są bezpłatne. Członkowie nie czerpią zysku z działalności Klubu Mam. Działamy dla naszego wspólnego dobra. Udowadniamy, że klub mam na wsi jest możliwy!

Szczegóły spotkań, terminy, szukaj w Kalendarium>.

Zapoznaj się również z Regulaminem Klubu Mam >>

Zobacz również fotorelację z klubowego świętowania Dnia Dziecka i Dnia Mamy >>

Inicjatorzy Klubu Mam w Kłaju:

Wójt Gminy Kłaj oraz Stowarzyszenie Rozwoju Gminy Kłaj

kontakt:
rodzinnyklaj@blogspot.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Rodzinny Kłaj/ Klub Mam w Kłaju © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka